close
تبلیغات در اینترنت
دانلود برنامه 90
سایت تخصصی و آموزشی بدنسازی و تناسب اندام

سایت تخصصی و آموزشی بدنسازی و تناسب اندام

banner
براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

بهترین بدنساز از نظر شما









تبلیغات

بدنسازی - جلو بازو هالتر ایستاده

در این مقاله به دستور عمل تمرین این حرکت و همچنین نکاتی در انجام جلو بازو با هالتر ایستاده باید توجه داشت، پرداخته می شود


:: امتیاز: نتیجه : 5 امتیاز توسط 34 نفر مجموع امتیاز : 336

:: بازدید : 14109
::

:: ارسال شده در: مقالات آموزشی , علم تمرین , تمرینات و حرکات , سایر موضوعات , فیلم های آموزشی ,
نویسنده : پیمان
تاریخ : [جمعه 07 آذر 1393 ] [ 15:21]

بدنسازی و تناسب اندام

 اندازه گیری میزان درصد چربی‌ بدن ابزاری مناسب برای پی‌ بردن به پیشرفت خود در تمرینات می‌باشد.خوشبختانه امروزه دیگر اکثرا می‌دانند که تمرینات مربوط به شکم باعث آب شدن چربی‌‌های این ناحیه نمی‌شود.شکم در آشپز خانه ساخته میشود نه در باشگاه بدن سازی.مهم نیست که چقدر تمرین می‌کنید،اگر به طور مناسب تغذیه نکنید و دچار کمبود دریافت کالری شوید شکم شما همیشه در لایه ای‌ از چربی‌ پنهان خواهد ماند.وقتی‌ که شما تصمیم می‌گیرید که به درصد چربی‌ بدن پائین برسید اولین سوالی‌ که در ذهنتان ایجاد میشود این است که " برای دیدن عضلات شکم درصد چربی‌ بدن باید چقدر باشد؟".این یک سوال سخت می‌باشد و جواب آن برای هر زن و مردی متفاوت است.


:: امتیاز: نتیجه : 4 امتیاز توسط 41 نفر مجموع امتیاز : 500

:: بازدید : 20519
:: برچسب ها : بدنسازی بانوان , بدنسازی زنان , عضلات شکم در بدنسازی , عضلات شکم در تناسب اندام , تناسب اندام بانوان , تناسب اندام زنان ,

:: ارسال شده در: مقالات آموزشی , علم تمرین , تغذیه و مکمل ,
نویسنده : پیمان
تاریخ : [یکشنبه 07 ارديبهشت 1393 ] [ 18:44]


بدنسازی و تناسب اندام

آیا شما نیز در انتخاب پروتئین مورد نظر خود سر در گم هستید؟در این مقاله به شما ۵ راهکار درباره انتخاب پروتئین مناسب با نیازتان را بیان خواهیم کرد.


:: امتیاز: نتیجه : 2 امتیاز توسط 37 نفر مجموع امتیاز : 418

:: بازدید : 27365
:: برچسب ها : روش های انتخاب پروتئین در بدنسازی , راه های انتخاب پروتئین , پروتئین وی , پروتئین کانسنتریت , پروتئین ایزولیت , پروتئین کازئین ,

:: ارسال شده در: مقالات آموزشی , تغذیه و مکمل ,
نویسنده : پیمان
تاریخ : [یکشنبه 07 ارديبهشت 1393 ] [ 18:17]

بدنسازی و تناسب اندام

برای بهره برداری حداکثری از تلاش‌های خود در باشگاه شما نیاز دارید که یک تغذیه مناسب و سالم داشته باشید.خیلی از بدن سازان در مورد وزن خود دچار اشتباهات بزرگی‌ میشوند و همانند یک دختر بچه ۱۰ ساله تغذیه میکنند.برای حجیم شدم نیاز است که یک تغذیه مناسب و هوشمندانه داشته باشید.یکی‌ دیگر از عواملی که شما را در عضله‌ سازی کمک می‌کند مکمل‌ها هستند.هزاران نوع از مکمل‌ها در بازار هستند که شما را نشانه‌ گرفته اند.یک برنامه ریزی خوب در مورد مصرف مکمل‌ها میتواند به شما در بازسازی و رشد عضلات،سرعت بخشیدن به ریکاوری،کاهش درد‌های عضلانی،فراهم کردم انرژی لازم چه در باشگاه و چه در بیرون باشگاه و تقویت سلامت عمومی‌ بدن کمک بسیاری کند.


:: امتیاز: نتیجه : 2 امتیاز توسط 24 نفر مجموع امتیاز : 282

:: بازدید : 74901
:: برچسب ها : رژیم غذایی در بدنسازی , برنامه استفاده از مکمل ها در بدنسازی , برنامه مصرف مکمل ها , روش های عضله سازی , برنامه غذایی برای دوران حجم , نوع تمرین در بدنسازی ,

:: ارسال شده در: مقالات آموزشی , تغذیه و مکمل ,
نویسنده : پیمان
تاریخ : [شنبه 06 ارديبهشت 1393 ] [ 16:34]

بدنسازی و تناسب اندام

مطالبی که در این پست به بررسی آنها می‌پردازیم مربوط به بدنسازانی است که به صورت طبیعی و بدون دارو به تمرین می‌پردازند و دارای ژنتیک عادی برای ورزش بدنسازی هستند.اما بعضی از این مطالب ممکن است برای بدن سازانی که از دارو استفاده میکنند و همچنین دارای ژنتیکی فوق‌العاده هستند ممکن است حقیقت داشته باشد.به نحوه عضله‌ سازی این بدنسازان فکر نکنید چون مواردی که برای آنها موثر واقع میشود برای بدن سازان با ژنتیک عادی و بدون مصرف دارو .ممکن نیست


:: امتیاز: نتیجه : 4 امتیاز توسط 23 نفر مجموع امتیاز : 299

:: بازدید : 30799
:: برچسب ها : نکات بدن سازی , نکته های بدن سازی , رشد عضلات , آموزش عضله سازی , بدنسازان حرفه ای , رژیم در بدنسازی ,

:: ارسال شده در: مقالات آموزشی , علم تمرین , تغذیه و مکمل ,
نویسنده : پیمان
تاریخ : [شنبه 06 ارديبهشت 1393 ] [ 16:12]

دکستر جکسون

در این مطلب با بیوگرافی قهرمان بدنسازی جهان دکستر جکسون آشنا شوید


:: امتیاز: نتیجه : 3 امتیاز توسط 10 نفر مجموع امتیاز : 263

:: بازدید : 11521
::

:: ارسال شده در: قهرمانان و مربیان , دکستر جکسون ,
نویسنده : پیمان
تاریخ : [پنجشنبه 24 مرداد 1392 ] [ 2:35]

جی کاتلر

در پرورش اندام،مبتدی به فرد ورزشکاری اطلاق میشود که زیر 1 سال تا 1/5 سال سابقه تمرینی مستمر دارد


:: امتیاز: نتیجه : 5 امتیاز توسط 54 نفر مجموع امتیاز : 1094

:: بازدید : 61299
:: برچسب ها : عکس قهرمانان بدنسازی , بیوگرافی جی کاتلر , برنامه تمرین بدنسازی , برنامه تمرینی بدنسازی برای مبتدی , تصاویر جی کاتلر قهرمان جهان , قهرمان بدنسازی جهان , قهرمان بدنسازی 2013 , آموزش بدنسازی با عکس , جی کاتلر 2013 ,

:: ارسال شده در: قهرمانان و مربیان , جی کاتلر , مقالات آموزشی , تمرینات و حرکات ,
نویسنده : پیمان
تاریخ : [چهارشنبه 23 مرداد 1392 ] [ 23:46]

جی کاتلر

آَشنایی و بیوگرافی جی کاتلر قهرمان بدنسازی جهان در این مطلب


:: امتیاز: نتیجه : 2 امتیاز توسط 9 نفر مجموع امتیاز : 207

:: بازدید : 9875
:: برچسب ها : بیوگرافی جی کاتلر , جی کاتلر 2013 , عکس قهرمانان بدنسازی ,

:: ارسال شده در: قهرمانان و مربیان , جی کاتلر ,
نویسنده : پیمان
تاریخ : [چهارشنبه 23 مرداد 1392 ] [ 23:32]

بدنسازی و تناسب اندام

یکی از مسئله های که دانستن آن برای هر فرد بدنساز لازم و ضروریست.اصل تامین انرژیست که در طول تمرین هزینه میشود از کجا و چگونه تامین میشود زمانیکه این انرژی رو به تمام است بدن انرژی لازم را از چه منبعی تامین خواهد کرد؟


:: امتیاز: نتیجه : 1 امتیاز توسط 22 نفر مجموع امتیاز : 229

:: بازدید : 11691
::

:: ارسال شده در: مقالات آموزشی , علم تمرین , تغذیه و مکمل ,
نویسنده : پیمان
تاریخ : [چهارشنبه 23 مرداد 1392 ] [ 23:9]

رونی کلمن

آشنایی با رونی کولمن یا کوه عضله در این مطلب


:: امتیاز: نتیجه : 5 امتیاز توسط 20 نفر مجموع امتیاز : 313

:: بازدید : 10307
:: برچسب ها : رونی کلمن 2013 , عکس های قهرمانان بدنسازی , رونی کلمن قهرمان بدنسازی , بیوگرافی رونی کلمن ,

:: ارسال شده در: قهرمانان و مربیان , رونی کولمن ,
نویسنده : پیمان
تاریخ : [چهارشنبه 23 مرداد 1392 ] [ 22:50]
آخرین مطالب ارسالی
آموزش حرکت جلو بازو هالتر ایستاده در بدنسازی به همراه فیلم تاریخ : جمعه 07 آذر 1393
برای مشخص شدن عضلات شکم به چه میزان درصد چربی بدن نیاز دارد؟ تاریخ : یکشنبه 07 اردیبهشت 1393
پنج راهکار برای انتخاب پروتئین مورد نظر شما تاریخ : یکشنبه 07 اردیبهشت 1393
رژیم غذایی دوران حجم و مکمل های غذایی در بدنسازی تاریخ : شنبه 06 اردیبهشت 1393
۶ دروغ در بدنسازی که باعث عدم رشد شما میشود! تاریخ : شنبه 06 اردیبهشت 1393
آشنای با دکستر جکسون قهرمان بدنسازی جهان تاریخ : پنجشنبه 24 مرداد 1392
برنامه ای برای افراد مبتدی از زبان جی کاتلر تاریخ : چهارشنبه 23 مرداد 1392
آشنایی با جی کاتلر قهرمان بدنسازی جهان تاریخ : چهارشنبه 23 مرداد 1392
اهمیت ATP در بدنسازی تاریخ : چهارشنبه 23 مرداد 1392
آشنایی با رونی کلمن قهرمان بدنسازی جهان تاریخ : چهارشنبه 23 مرداد 1392
صفحات سایت
user
progress عضو شويد

نام کاربری :
رمز عبور :

progress فراموشی رمز عبور؟

progress عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد
easymoblog آمار مطالب
» کل مطالب : 36
» کل نظرات : 119
stat آمار کاربران
» افراد آنلاین : 8
» تعداد اعضا : 371

onlineuser کاربران آنلاین

servertime آمار بازدید
» بازدید امروز : 87
» باردید دیروز : 1,050
» ورودی گوگل امروز : 36
» ورودی گوگل دیروز : 463
» بازدید هفته : 6,159
» بازدید ماه : 7,336
» بازدید سال : 162,502
» بازدید کلی : 1,387,341