loading...
سایت تخصصی و آموزشی بدنسازی و تناسب اندام
پیمان بازدید : 23982 جمعه 07 آذر 1393 نظرات (5)

بدنسازی - جلو بازو هالتر ایستاده

در این مقاله به دستور عمل تمرین این حرکت و همچنین نکاتی در انجام جلو بازو با هالتر ایستاده باید توجه داشت، پرداخته می شود

دستورعمل تمرین

۱- حرکت جلو بازو هالتر ایستاده حرکتی‌ است که در خیلی‌ از برنامه‌های تمرینی قرار دارد.پاها را به اندازه عرض شانه باز کرده و در حالی‌ که کف دستها رو به صورت قرار دارد میله هالتر را بگیرید.

 

۲-صاف بایستید،پاها جفت کنار هم (شما برای ثبات بیشتر میتوانید یک پا را عقبتر از پای دیگر بگذارید)،پشت خود را صاف نگاه داشته و دست‌های شما کاملا صاف باشد.

 

۳-هالتر با بدن شما نباید تماس داشته باشد.

 

۴- به جلو نگاه کنید،ارنج‌هایتان را کنار بدن خود حفظ کنید و در حالی‌ که بدن شما کاملا آرام می‌باشد هالتر را به سمت بالا هدایت کنید.

 

۵- در بالاترین قسمت حرکت هالتر را به سختی بفشارید و هالتر را به آرامی دوباره به نقطه شروع هدایت کنید.

 

۶- حرکت را با تکرار دلخواه خود انجام دهید.

 

نکات جلو بازو هالتر ایستاده:

 

۱-تنها اشتباه بزرگی‌ که بعضی‌ از بدن سازان در این حرکت مرتکب میشوند این است که بدن خود را هنگام حرکت برای بلند کردن وزنه جابجا و در آن نوسان ایجاد میکنند!این عمل تقلب است!بدن شما باید ثابت باشد و فقط به وسیله عضلات جلو بازو وزنه به حرکت در بیاید.

 

۲-اشتباه دیگر جابجایی ارنج‌ها هنگام بلند کردن وزنه است.در هنگام بلند کردن وزنه اجازه ندهید ارنج‌های شما به جلو حرکت کند.

 

 

۳- در آخر نیز شما در تمام طول ‌ست باید وزنه را کنترل کنید.نگذارید که وزنه به سرعت پائین بیاید.

 

فیلم های آموزشی : برای درک بهتر این حرکات و انجام صحیح آنها فیلم های زیر را دانلود کنید

فیلم شماره یک : دانلود

فیلم شماره دو : دانلود

 

جمع آوری و ترجمه : badansaaz.ir

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط کشوری در تاریخ 1395/04/20 و 11:07 دقیقه ارسال شده است

ارائه انواع برنامه های تمرینی-غذایی جهت کاهش و افزایش وزن(آقایان-بانوان).
آماده سازی جهت حضور در مسابقات پرورش اندام-فیتنس-بادی کلاسیک و فیزیک.
مشاوره و فروش انواع مکمل های ورزشی مجاز با قیمت مناسب و بهترین کیفیت زیر نظر مستقیم فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران.
*در صورت اورجینال نبودن محصولات با بازگشت محصول وجه پرداختی خود را دریافت کنید*
09013641366 کشوری
بهترین ها را با ما تجربه کنید...

این نظر توسط میثم دانشی در تاریخ 1394/12/03 و 17:41 دقیقه ارسال شده است

حرکت جلوبازو باید در زوایای مختلف اجرا بشه تا تمام زوایای عضله دوسر رشد کند.
حرکت مورد علاقه خودم جلوبازو لاری و جلوبازو آرنولدی هستش

این نظر توسط ناشناس در تاریخ 1394/07/29 و 10:09 دقیقه ارسال شده است

سلام ببخشید سوالی داشتم از حضورتون.اگه اینجا امکان جوابگویی نیست لطفا جواب رو به ایمیلم ارسال کنید.من لاغر هستم و قوزدرآوردم و هیکل خیلی بد و نافرمی دارم آیا به غیر از باشگاه رفتن راهی هست که بشه هیکل خوبی داشته باشم؟

این نظر توسط احسان چهری در تاریخ 1394/07/15 و 12:08 دقیقه ارسال شده است

آموزش های تصویری بدنسازی همراه با فیلم بذار توی سایتت

این نظر توسط محمد در تاریخ 1394/07/07 و 1:03 دقیقه ارسال شده است

فروش لباس های اصلی بدنسازی تمای لوازم جانبی بدنسازی وزنه ....تمامی محصولات اصل ..و ادیداس میباشد
شماره تماس:09390492929. با جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا

این نظر توسط حمید در تاریخ 1393/11/23 و 20:09 دقیقه ارسال شده است

سلام میخواستم بدونم
چه قرصی باعث افزایش فدرت میشه
من کراتین میخورم
ولی میخواهم یه چیزی بخورم که باعث افزایش قدرت بشه
درضمن لطفا اگه قرصی رو معرفی میکنید عوارضش هم بگید لطفا

این نظر توسط karafs در تاریخ 1393/11/18 و 13:08 دقیقه ارسال شده است

http://ikarafs.com/fa/category-article/11

لیست تمرینات

این نظر توسط هر روز آخرین خبر استخدامی را برات اس ام اس میفرستیم در تاریخ 1393/10/09 و 4:10 دقیقه ارسال شده است

سلام وقت بخیر

اگه تمایل داری هر روز آخرین اخبار استخدامی شرکت ، سازمان های دولتی را دریافت کنی

می تونی به لینک زیر جهت فعال سازی بری

http://sms.mida-co.ir/newsletter/6/estekhtam


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین بدنساز از نظر شما
    آمار سایت
  • کل مطالب : 58
  • کل نظرات : 239
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 476
  • آی پی امروز : 114
  • آی پی دیروز : 131
  • بازدید امروز : 688
  • باردید دیروز : 313
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 2,787
  • بازدید ماه : 27,914
  • بازدید سال : 49,397
  • بازدید کلی : 4,127,660
  • کانال تلگرام ما