loading...
سایت تخصصی و آموزشی بدنسازی و تناسب اندام
پیمان بازدید : 8393 یکشنبه 27 تیر 1395 نظرات (0)

آموزش پرس سینه با دمبل

آموزش کامل حرکت پرس سینه با دمبل با تصویر و توضیحات بصورت کامل

توضیحات تئوری :

  1. دو دمبل را در دست بگیرید و به پشت روی یک میز تخت دراز کشیده . به طوری دمبل ها را بگیرید که انگشتهای شصت شما در کنار یک دیگر قرار گرفته شوند .

  2. با فشار دادن پاهایتان روی زمین، دمبل ها را در جهت صورت خود در دستان خود نگه دارید .

  3. دمبل های را پایین بیاورید به طوری که زاویه بین آرنج و بازو شما 90 درجه باشد . دقت کنید که کف دست نباید رو به شما باشد . در تمام مراحل کنترل کامل روی وزنه داشته باشید و اجازه ندهید که وزنه و دست تاب خورده و جا به جا شود . این وضعیت شروع حرکت است .

  4. در حالی که نفس خود را به بیرون منتقل کرده، دمبل ها را به وضعیت اولیه بازگردانید . در بالاترین ارتفاع دست ها ، بازوهای خود را قفل کرده و عضلات سینه خود را جمع یا منقبض کنید . ثانیه ای در این وضعیت بمانید . سپس به آرامی دست ها را پایین بیاورید و حرکت را تکرار کنید .

  5. حرکت را به تعدادی که در برنامه ذکر شده انجام دهید .

 

توجه کنید : پس از پایان حرکت ، دمبل ها را سریع رها نکنید ، چرا که این کار ممکن است باعث آسیب مفصل شانه شما شود .

تصاویر :

آموزش تصویری پرس سینه با دمبل  

آموزش تصویری پرس سینه تخت با دمبل

منبع : سایت تخصصی و آموزشی یدنسازی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین بدنساز از نظر شما
    آمار سایت
  • کل مطالب : 58
  • کل نظرات : 239
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 476
  • آی پی امروز : 116
  • آی پی دیروز : 127
  • بازدید امروز : 4,587
  • باردید دیروز : 1,145
  • گوگل امروز : 13
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 8,423
  • بازدید ماه : 44,601
  • بازدید سال : 145,487
  • بازدید کلی : 4,223,750
  • کانال تلگرام ما